Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

»ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ»

1947832903483_3872626592159583481_n
Όταν πήραμε συνέντευξη από τον συροαρμένιο ακτιβιστή ρεπόρτερ του Χαλεπίου Χoβίκ Σεχιριάν ήταν μόνο 17 ετών, τώρα στα 19 σπουδάζει στο Πανεπιστήμιο Χαλεπίου Δημοσιογραφία και αρθρογραφεί σε ειδησεογραφικό σάιτ της μαρτυρικής πόλης:

»Πολλοί με ρωτούν:
Γιατί γράφετε για τη Συρία και δεν γράφετε για την χώρα σας, την Αρμενία;
Γιατί δεν βγαίνετε έξω από τη Συρία όπου θα έχετε πολλές ευκαιρίες;
Και εγώ τους απαντώ:
Η Αρμενία είναι στην καρδιά μου , αλλά η Συρία είναι το αίμα μου, χωρίς το οποίο η καρδιά μου δεν μπορεί να χτυπήσει …
Η Συρία έχει καταφέρει να δημιουργήσει μέσα μου μια μικρή Αρμενία. Αν φύγω από τη Συρία, η Αρμενία ή κάποια άλλη χώρα, θα μπορέσουν να δημιουργήσουν μέσα μου μια μικρή Συρία;
Αφού δε θα δεν μπορέσουν να μου δώσουν ούτε έναν κόκκο σινάπεως Συρία, θα παραμείνω εδώ μόνος με τον πατριωτισμό μου…»